Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Impact of supplemental multicomponent early childhood language instruction
Beth M. Phillips, Christopher J. Lonigan, Young-Suk Kim, Jeanine L. Clancy, Carol Connor
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 116, Nº. 6, 2024, págs. 1034-1051
A meta-analysis of writing treatments for students in grades 6–12
Steve Graham, Young-Suk Kim, Yucheng Cao, Jeong-Won Lee, Tamara Tate, Penelope Collins, Minkyung Cho, Youngsun Moon, Huy Q Chung, Carol Booth Olson
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 7, 2023, págs. 1004-1027
Impact of Literacy Interventions on Reading Skills in Low- and Middle-Income Countries: A Meta-Analysis
Young-Suk Kim, Hansol Lee, Stephanie S. Zuilkowski
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 2, 2020, págs. 638-660
Language and Cognitive Predictors of Text Comprehension: Evidence From Multivariate Analysis
Young-Suk Kim
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 1, 2015, págs. 128-144
Toward an understanding of dimensions, predictors, and the gender gap in written composition
Young-Suk Kim, Stephanie Al Otaiba, Jeanne Wanzek, Brandy Gatlin
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 1, 2015, págs. 75-95
Does growth rate in oral reading fluency matter in predicting reading comprehension achievement?
Young-Suk Kim, Yaacov Petscher, Christopher Schatschneider, Barbara R. Foorman
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 3, 2010, págs. 652-667
Phonological awareness and literacy skills in Korean: An examination of the unique role of body-coda units
Young-Suk Kim
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 28, Nº 1, 2007, págs. 69-94
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados