InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The impact of lexical specificity training on at-risk emergent bilinguals
Miao Li, Catherine E. Snow, Lauren Ely, Jan C. Frijters, Esther Geva, Becky Xi Chen
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 44, Nº 5, 2023, págs. 889-912
Developmental relations between facets of morphological awareness in Chinese: a latent change score modeling study
Poh Wee Koh, Richard K. Wagner, Jamie M. Quinn, Hui Yi, Miao Li, Hong Li
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 43, Nº 2, 2022, págs. 435-462
The componential model of reading in bilingual learners
Miao Li, Poh Wee Koh, Esther Geva, R. Malatesha Joshi, Xi Chen
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 8, 2020, págs. 1532-1545
Articles The effectiveness of a bilingual education program at a Chinese university: a case study of social science majors
Miao Li
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 21, Nº. 8, 2018, págs. 897-912
The Effects of Vocabulary Breadth and Depth on English Reading
Miao Li, John R. Kirby
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 36, Nº 5, 2015, págs. 611-634
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados