Periodo de publicación recogido
|
|
|
Meyers Brigs Type Indicator and Academic Performance in Hospitality Education
Brett W. Horton, Reginald Foucar-Szocki, Irvine Clark
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 21, Nº. 4, 2009, págs. 55-64
Wellness: its Implications for Business
Brett W. Horton, Cathleen S. Snyder
Journal of human resources in hospitality and tourism, ISSN 1533-2845, Vol. 8, Nº. 2, 2009, págs. 215-233
Applying the MBTI® to Hospitality Education
Brett W. Horton, Irvine Clarke, Stephen D Welpott
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 17, Nº. 4, 2005, págs. 36-45
Student Evaluations of Courses and Instructors: an Exploratory Insight into the Process and Its Implications
Miyoung Jeong, Brett W. Horton, Haemoon Oh
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 16, Nº. 2, 2004, págs. 34-42
Shifting from the Sage on Stage to the Guide on the Side: the Impact on Student Learning and Course Evaluations
Brett W. Horton
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 13, Nº. 5, 2001, págs. 26-34
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados