InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Can effective classroom behavior management increase student achievement in middle school?: Findings from a group randomized trial
Keith C. Herman, Wendy M. Reinke, Nianbo Dong, Catherine P. Bradshaw
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 1, 2022, págs. 144-160
Parental responses to bullying: Understanding the role of school policies and practices
Sarah Lindstrom Johnson, Tracy Evian Waasdorp, Larissa M. Gaias, Catherine P. Bradshaw
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 3, 2019, págs. 475-487
Adult and student interactions in nonclassroom settings
Anne H. Cash, Katrina J. Debnam, Tracy Evian Waasdorp, Mary Wahl, Catherine P. Bradshaw
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 1, 2019, págs. 104-117
A multilevel examination of racial disparities in high school discipline: Black and white adolescents’ perceived equity, school belonging, and adjustment problems
Jessika H. Bottiani, Catherine P. Bradshaw, Tamar Mendelson
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 4, 2017, págs. 532-545
Examining variation in the impact of school-wide positive behavioral interventions and supports: Findings from a randomized controlled effectiveness trial
Catherine P. Bradshaw, Tracy Evian Waasdorp, Philip J. Leaf
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 2, 2015, págs. 546-557
Strengthening bullying prevention through school staff connectedness
Lindsey M. O'Brennan, Tracy Evian Waasdorp, Catherine P. Bradshaw
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 3, 2014, págs. 870-880
A latent class approach to examining forms of peer victimization
Catherine P. Bradshaw, Tracy Evian Waasdorp, Lindsey M. O'Brennan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 3, 2013, págs. 839-849
Tracy Evian Waasdorp, Catherine P. Bradshaw, Jeffrey Duong
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 2, 2011, págs. 324-335
Examining student responses to frequent bullying: A latent class approach
Tracy Evian Waasdorp, Catherine P. Bradshaw
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 2, 2011, págs. 336-352
Efectos de la exposición de los adolescentes a la violencia en la comunidad: el Proyecto MORE
Michele Coley-Strickland, Tanya J. Quille, Robert S. Griffin, Elizabeth A. Stuart, Catherine P. Bradshaw, Debra Furr-Holden
Psychosocial Intervention, ISSN 1132-0559, Vol. 20, Nº. 2, 2011, págs. 131-148
Catherine P. Bradshaw, Mary M. Mitchell, Lindsey M. O'Brennan, Philip J. Leaf
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 2, 2010, págs. 508-520
Catherine P. Bradshaw, Jessika H. Zmuda, Sheppard G. Kellam, Nicholas S. Ialongo
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 4, 2009, págs. 926-937
A multilevel study of predictors of student perceptions of school climate: The effect of classroom-level factors
Christine W. Koth, Catherine P. Bradshaw, Philip J. Leaf
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 1, 2008, págs. 96-104
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados