págs. 765-778
págs. 779-789
págs. 790-802
págs. 803-816
págs. 817-835
págs. 836-852
págs. 853-866
Intergenerational family predictors of the black-white achievement gap
Jelani Mandara, Fatima Varner, Nereira Greene, Scott Richman
págs. 867-878
págs. 879-896
Pictures and words: spanish and english vocabulary in classrooms
Lee Branum-Martin, Paras D. Mehta, David J. Francis, Barbara R. Foorman, Paul T. Cirino, Jon F. Miller, Aquiles Iglesias
págs. 897-911
págs. 912-925
págs. 926-937
págs. 938-947
Lia M. Daniels, Robert H. Stupnisky, Reinhard Pekrun, Tara L. Haynes, Raymond P. Perry, Nancy E. Newall
págs. 948-963
Are SSATs and GPA enough? A theory-based approach to predicting academic success in secondary school
Elena L. Grigorenko, Linda Jarvin, Ray III Diffley, Julie Goodyear, Edward J. Shanahan, Robert J. Sternberg
págs. 964-981
págs. 982-997
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados