Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
The 2I/E model: Integrating temporal comparisons into the internal/external frame of reference model
Fabian Wolff, Gabriel Nagy, Jan Retelsdorf, Friederike Helm, Olaf Köller, Jens Möller
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 7, 2019, págs. 1131-1161
On the effects of social, temporal, and dimensional comparisons on academic self-concept
Fabien Wolff, Friederike Helm, Friederike Zimmermann, Gabriel Nagy, Jens Möller
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 7, 2018, págs. 1005-1025
Quality of parental homework involvement: Predictors and reciprocal relations with academic functioning in the reading domain
Hanna Dumont, Ulrich Trautwein, Gabriel Nagy, Benjamin Nagengast
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 1, 2014, págs. 144-161
Vocational interests of intellectually gifted and highly achieving young adults
Miriam Vock, Olaf Köller, Gabriel Nagy
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2013, págs. 305-328
Cumulative Advantages and the Emergence of Social and Ethnic Inequality: Matthew Effects in Reading and Mathematics Development Within Elementary Schools?
Jürgen Baumert, Gabriel Nagy, Rainer Lehmann
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 4, 2012, págs. 1347-1367
Ulrich Trautwein, Herbert W. Marsh, Benjamin Nagengast, Oliver Lüdtke, Gabriel Nagy, Kathrin Jonkmann
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 3, 2012, págs. 763-777
Ulrich Trautwein, Oliver Lüdtke, Herbert W. Marsh, Gabriel Nagy
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 4, 2009, págs. 853-866
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados