InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Anne Scheunemann, Theresa Schnettler, Julia Bobe, Stefan Fries, Carola Grunschel
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 37, Nº 4, 2022, págs. 1141-1164
Torn between study and leisure: How motivational conflicts relate to students’ academic and social adaptation
Axel Grund, Nina K. Brassler, Stefan Fries
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 1, 2014, págs. 242-257
Exploring reasons and consequences of academic procrastination: an interview study
Carola Grunschel, Justine Patrzek, Stefan Fries
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 28, Nº 3, 2013, págs. 841-861
Manfred Hofer, Sebastian Schmid, Stefan Fries, Britta Kilian, Claudia Kuhnle
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2010, págs. 623-645
Brittta Kilian, Manfred Hofer, Stefan Fries, Claudia Kuhnle
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 25, Nº 1, 2010, págs. 67-85
Individual values, learning routines and academic procrastination
Franziska Dietz, Manfred Hofer, Stefan Fries
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2007, págs. 893-906
On the relationship between value orientation, valences, and academic achievement
Stefan Fries, Sebastian Schmid, Manfred Hofer
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 22, Nº 2, 2007, págs. 201-216
Pygmalion in media-based learning: Effects of quality expectancies on learning outcomes
Charlotte Haimerl, Holger Horz, Stefan Fries
Learning and instruction: The journal of the European Association for Research on Learning and Instruction, ISSN 0959-4752, Nº. 4, 2006, págs. 339-349
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados