Periodo de publicación recogido
|
|
|
The Myth of Universal Sensitive Responsiveness: Comment on Mesman et al. (2017).
Heidi Keller, Kim Bard, Gilda Morelli, Nandita Chaudhary, Marga Vicedo, Mariano Rosabal‐Coto, Gabriel Scheidecker, Marjorie Murray, Alma Gottlieb, Mariano Rosabal Coto
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 5, 2018, págs. 1921-1928
The Development of Implicit Memory From Infancy to Childhood: On Average Performance Levels and Interindividual Differences.
Isabel A. Vöhringer, Thorsten Kolling, Frauke Graf, Sonja Poloczek, Ina Fassbender, Claudia Freitag, Bettina Lamm, Janina Suhrke, Johanna Teiser, Manuel Teubert, Heidi Keller, Arnold Lohaus, Gudrun Schwarzer, Monika Knopf
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 2, 2018, págs. 370-382
Children's Family Drawings as Expressions of Attachment Representations Across Cultures: Possibilities and Limitations
Ariane Gernhardt, Heidi Keller, Hartmut Rübeling
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 4, 2016, págs. 1069-1078
Reactions to Receiving a Gift—Maternal Scaffolding and Cultural Learning in Berlin and Delhi
Joscha Kärtner, Daina Crafa, Nandita Chaudhary, Heidi Keller
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 3, 2016, págs. 712-722
Parent-child conversations in three urban middle-class contexts: Mothers and fathers reminisce with their daughters and sons in Costa Rica, Mexico, and Germany
Lisa Schröder, Heidi Keller, Astrid Kleis
Actualidades en Psicología, ISSN-e 2215-3535, ISSN 0258-6444, Vol. 27, Nº. 115, 2013 (Ejemplar dedicado a: Actualidades en Psicología: Prácticas Narrativas en Latinos/Narrative practices among Latinos), págs. 49-73
Mother–Infant Interaction During the First 3 Months: The Emergence of Culture-Specific Contingency Patterns
Joscha Kärtner, Heidi Keller, Relindis Yovsi
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 2, 2010, págs. 540-554
Relindis Yovsi, Joern Borke, Heidi Keller, Henning Jensen, Joscha Kärtner, Zaira Papaligoura
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 75, Nº. 6, 2004, págs. 1745-1760
2. Self and others in autobiographical narratives: A study of German and Iranian student's first memories, early non-remembered events and remembered smells/feelings
Monika Abels, Shahrenaz Mortazavi, Heidi Keller
Conceptual and applied approaches: to self in culture in mind / coord. por Tia G.B. Hansen, Kristine Jensen de López, Peter Berliner, 2015, ISBN 978-87-7112-101-8, págs. 23-52
Germany: Continuity and change
Heidi Keller
Families across cultures: A 30 nation psychological study / coord. por James Georgas, J.W. Berry, Fons J.R. van de Vijver, Cigdem Kagitcibasi, Ype H. Poortinga, 2006, ISBN 97-805-215-298-77, pág. 327
16. Group report: Early social attachment and its consequences: the dynamics of a developing relationship
Ross A. Thompson, Katharina Braun, Klaus E. Grossmann, Megan R. Gunnar, Markus Heinrichs, Heidi Keller, Thomas G. O'Connor, Gottfried Spangler, Eckart Voland, Sheila Wang
Attachment and bonding: a new synthesis / coord. por Norbert Sachser; C. Sue Carter (ed. lit.), Lieselotte Ahnert (ed. lit.), Klaus E. Grossmann (ed. lit.), Sarah Blaffer Hrdy (ed. lit.), Michael E. Lamb (ed. lit.), Stephen W. Porges (ed. lit.), 2005, ISBN 0-262-03348-8, págs. 349-384
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados