InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Future Teachers Discuss their Readiness to Teach EFL in Ecuador
Ximena Burgin, Mayra C. Daniel
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Nº. 26, 2023
Transforming an Educational Community in Guatemala Using the Plan Do Study Act Cycle
Mayra C. Daniel, Teresa Wasonga
, Ximena Burgin
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Nº. 23, 2021, 168 págs.
Exploratory Study of Ecuadorian Teachers’ Understanding of Social Emotional Learning: An Examination of Primary School Teachers
Ximena Burgin, Sheila Coli
, Mayra C. Daniel
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 22, 2021 (Ejemplar dedicado a: GiST Education and Learning Research Journal), págs. 125-146
Ximena D. Burgin, Mayra C. Daniel
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 23, Nº. 1, 2021, págs. 41-55
Exploring the Funds of Knowledge with 108 Guatemalan Teachers
Mayra C. Daniel, Ximena Burgin
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 18, 2019 (Ejemplar dedicado a: Education and Learning Research Journal GiST- No. 18 January-June 2019), págs. 142-160
Exploring English Language Teaching in an Ecuadorian Urban Secondary Institution
Ximena Burgin, Mayra C. Daniel
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 14, 2017 (Ejemplar dedicado a: GiST Education and Learning Research Journal), págs. 107-134
Art as a Medium for Bilingualism and Biculturalism: Suggestions from the Research Literature.
Mayra C. Daniel, Mary Huizenga McCoy
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 8, 2014, págs. 171-188
Exploring Teachers` Use of Technology in Classrooms of Bilingual Students
Mayra C. Daniel, John E. Cowan
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 6, 2012, págs. 97-110
La Preparación del Maestro: Una Examinación de las Voces de los Capacitadores que Enseñan en las Escuelas Normales de Guatemala
Mayra C. Daniel
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 4, 2010, págs. 127-137
Contextualizing Multilingualism in Morocco
Mayra C. Daniel, Alexis Ball
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 3, 2009, págs. 123-133
Critical literacy for monolinguals and bilinguals in the making
Mayra C. Daniel
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 2, 2008, págs. 24-35
Helping Linguistic Minorities Read Independently
Mayra C. Daniel
Academic Exchange Quarterly, ISSN 1096-1453, Vol. 9, Nº 2, 2005, págs. 306-310
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados