Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Effects of Mathematics Preparation and Mathematics Attitudes on College Calculus Performance
Gerhard Sonnert, Melissa D. Barnett, Philip M. Sadler
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 51, Nº 1, 2020, págs. 105-125
The Path to College Calculus: The Impact of High School Mathematics Coursework
Philip M. Sadler, Gerhard Sonnert
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 49, Nº 3, 2018, págs. 292-329
The impact of taking a college pre-calculus course on students¿ college calculus performance
G. Sonnert, Philip M. Sadler
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 45, Nº. 8, 2014, págs. 1188-1207
Inertial Navigation: A Bridge Between Kinematics and Calculus
Philip M. Sadler, Eliza N. Garfield, Alex Tremblay
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 50, Nº. 2, 2012
The Effect of High School Physics Laboratories on Performance in Introductory College Physics
Adam V. Maltese, Robert H. Tai, Philip M. Sadler
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 48, Nº. 5, 2010, págs. 333-337
Daytime Celestial Navigation for the Novice
Philip M. Sadler, Kristopher Night
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 48, Nº. 3, 2010, págs. 197-199
Zahra Hazari, Philip M. Sadler, Robert H. Tai
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 46, Nº. 7, 2008, págs. 423-427
High School Chemistry Instructional Practices and Their Association with College Chemistry Grades.
Robert H. Tai, Philip M. Sadler
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 84, Nº 6, 2007, págs. 1040-1046
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados