Periodo de publicación recogido
|
|
|
The Effects of Mathematics Preparation and Mathematics Attitudes on College Calculus Performance
Gerhard Sonnert, Melissa D. Barnett, Philip M. Sadler
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 51, Nº 1, 2020, págs. 105-125
The Path to College Calculus: The Impact of High School Mathematics Coursework
Philip M. Sadler, Gerhard Sonnert
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 49, Nº 3, 2018, págs. 292-329
Mathematics Identity and Student Persistence in Engineering
Jennifer D. Cribbs, Cheryl Cass, Zahra Hazari, Philip M. Sadler, Gerhard Sonnert
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. 1 (Parte A), 2016, págs. 163-171
Establishing an Explanatory Model for Mathematics Identity
Jennifer D. Cribbs, Zahra Hazari, Gerhard Sonnert, Philip M. Sadler
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 4, 2015, págs. 1048-1062
More Like Us: The Effect of Immigrant Generation on College Success in Mathematics More Like Us: The Effect of Immigrant Generation on College Success in Mathematics.
Melissa D. Barnett, Gerhard Sonnert, Philip M. adler
International migration review, ISSN 0197-9183, Vol. 46, Nº. 4, 2012, págs. 891-918
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados