InstitucionesÁrea de conocimientoPáginas webPeriodo de publicación recogido
|
|
|
What’s in a Sport Class? The Classification Experiences of Paraswimmers
Kirsti Van Dornick, Nancy Spencer-Cavaliere
Adapted physical activity quaterly, ISSN 0736-5829, Vol. 37, Nº. 1, 2020, págs. 1-19
Montserrat Martín, Nancy Spencer-Cavaliere, Toni Bruce
Sociology of sport journal, ISSN 0741-1235, Vol. 35, Nº. 2, 2018, págs. 178-187
A Part of and Apart from Sport: Practitioners’ Experiences Coaching in Segregated Youth Sport
Nancy Spencer-Cavaliere, Jennifer Thai, Bethan C. Kingsley
Social Inclusion, ISSN-e 2183-2803, Vol. 5, Nº. 2, 2, 2017 (Ejemplar dedicado a: Sport for Social Inclusion: Questioning Policy, Practice and Research), págs. 120-129
The Exclusionary Practices of Youth Sport
Bethan C. Kingsley, Nancy Spencer-Cavaliere
Social Inclusion, ISSN-e 2183-2803, Vol. 3, Nº. 3, 2015 (Ejemplar dedicado a: Sport for Social Inclusion: Critical Analyses and Future Challenges), págs. 24-38
Say What You Mean: Rethinking Disability Language in Adapted Physical Activity Quarterly
Danielle Peers, Nancy Spencer-Cavaliere, Lindsay Eales
Adapted physical activity quaterly, ISSN 0736-5829, Vol. 31, Nº. 3, 2014, págs. 265-282
Children's Social Relationships and Motivation in Sledge Hockey
Katrina Wynnyk, Nancy Spencer-Cavaliere
Adapted physical activity quaterly, ISSN 0736-5829, Vol. 30, Nº. 4, 2013, págs. 299-316
Nancy Spencer-Cavaliere, Danielle Peers
Adapted physical activity quaterly, ISSN 0736-5829, Vol. 28, Nº. 4, 2011, págs. 291-309
Inclusion Understood From the Perspectives of Children With Disability
Nancy Spencer-Cavaliere, E. Jane Watkinson
Adapted physical activity quaterly, ISSN 0736-5829, Vol. 27, Nº. 4, 2010, págs. 275-293
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados