InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Visualization and conceptual metaphor as tools for the teaching of abstract motion in German
Sabine De Knop
Review of cognitive linguistics, ISSN 1877-9751, Nº. 13, 1, 2015, págs. 167-190
Conceptual metaphors as a tool for the efficient teaching of Dutch and German posture verbs
Sabine De Knop, Julien Perrez
Review of cognitive linguistics, ISSN 1877-9751, Nº. 12, 1, 2014, págs. 1-29
Diversity and Unity in Cognitive Linguistics: an interview with René Dirven
Sabine De Knop
Review of cognitive linguistics, ISSN 1877-9751, Nº. 8, 1, 2010, págs. 177-206
The Integration of Frequency Dimensions and Lexicalisation Preferences in Contrastive Analysis
Sabine De Knop
Constructional and Cognitive Explorations of Contrastive Linguistics / Annalisa Baicchi (ed. lit.), Cristiano Broccias (ed. lit.), 2024, ISBN 978-3-031-46601-4, págs. 89-110
Sabine De Knop
Raumrelationen im Deutschen: Kontrast, Erwerb und Übersetzung / Barbara Lübke (ed. lit.), Elsa Liste Lamas (ed. lit.), 2018, ISBN 9783872768964, págs. 47-68
Exploring L2 constructionist approaches
Sabine De Knop, Gaëtanelle Gilquin
Applied Construction Grammar / coord. por Sabine De Knop, Gaëtanelle Gilquin, 2016, ISBN 978-3-11-045421-5, págs. 3-18
A construction-based analysis of German ditransitive phraseologisms for language pedagogy
Sabine De Knop, Fabio Mollica
Applied Construction Grammar / coord. por Sabine De Knop, Gaëtanelle Gilquin, 2016, ISBN 978-3-11-045421-5, págs. 53-88
Keck, C., & Kim, Y. (2014). Pedagogical grammar
Sabine De Knop
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 29, Vol. 2, 2016, págs. 646-651
Es reseña de:
Pedagogical Grammar
Amsterdam/Philadelphia : John Benjamins Publishing, 2014
coord. por Sabine De Knop, Gaëtanelle Gilquin
De Gruyter Mouton, 2016. ISBN 978-3-11-045421-5
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados