InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Languages in the primary classroom: teachers’ views and practices
Fiona Copland, Sue Garton, Camilla Barnett
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 77, Nº 1, 2023, págs. 11-22
‘Building a new public idea about language’?: Multilingualism and language learning in the post-Brexit UK
Fiona Copland, Joanna McPake
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 23, Nº. 2, 2022, págs. 117-136
Fiona Copland, Sue Garton
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 68, Nº 3, 2014 (Ejemplar dedicado a: Teaching English to young learners), págs. 223-230
Legitimate Talk in Feedback Conferences
Fiona Copland
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 33, Nº 1, 2012, págs. 1-20
L1 to teach L2: complexities and contradictions
Fiona Copland, Georgios Neoklaus
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 65, Nº 3, 2011, págs. 270-280
Fiona Copland
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº. 74, 2011, págs. 50-51
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados