Periodo de publicación recogido
|
|
|
Becoming Kiwi: a diary of accent change
Jill Hadfield
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 66, Nº 3, 2012, págs. 366-376
Jill Hadfield
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº. 82, 2012, págs. 46-47
Jill Hadfield
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº. 80, 2012, págs. 46-48
Creativity in the language classroom
Charles Hadfield, Jill Hadfield
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 21, No. 3, 2012, págs. 23-26
Creativity in the language classroom: introduce creativity into vocabulary teaching
Charles Hadfield, Jill Hadfield
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 21, No. 2, 2012, págs. 14-16
Creativity in the language classroom: have some ideas for teaching grammar through creative writing
Jill Hadfield, Charles Hadfield
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 21, No. 1, 2012, págs. 20-21
Creativity in the language classroomr
Jill Hadfield, Charles Hadfield
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 20, No. 4, 2011, págs. 21-22
Creativity in the language classroom
Jill Hadfield, Charles Hadfield
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 20, No. 3, 2011, págs. 54-58
Jill Hadfield, Charles Hadfield
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 60, Nº 1, 2006, págs. 71-75
Hidden resources in the language classroom Teaching with nothing
Jill Hadfield, Charles Hadfield
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 12, Nº 2, 2003, pág. 31
Jill Hadfield, Charles Hadfield
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº 9, 1998, pág. 11
Jill Hadfield, Charles Hadfield
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº 8, 1998, págs. 10-11
Working with (un)limited resources
Jill Hadfield, Charles Hadfield
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº 7, 1998, págs. 18-19
Jill Hadfield, Charles Hadfield
Oxford University Press, 2017. ISBN 978-0-19-442170-6
Lindsay Clandfield, Jill Hadfield, Scott Thornbury (coord.)
Cambridge University Press, 2017. ISBN 978-1-316-62917-8
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados