Periodo de publicación recogido
|
|
|
Language proficiency, reading comprehension and home literacy in bilingual children: the impact of context
Kathleen Peets, Odilia Yim, Ellen Bialystok
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 1, 2022, págs. 226-240
Kathleen Peets, Ellen Bialystok
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 36, Nº 2, 2015, págs. 437-461
Producing bilinguals through immersion education: development of metalinguistic awareness
Ellen Bialystok, Kathleen Peets, Sylvain Moreno
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 35, Nº 1, 2014, págs. 177-191
Errors ans self-correction in narrative distinguish ADHD from ADHD with language impairments
Kathleen Peets, Rosemary Tannock
Revista de logopedia, foniatría y audiología, ISSN 0214-4603, Vol. 31, Nº. 4, 2011, págs. 228-236
An integrated approach to the study of specific language impairment and bilingualism
Kathleen Peets, Ellen Bialystok
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 31, Nº 2, 2010, págs. 315-319
Receptive vocabulary differences in monolingual and bilingual children
Ellen Bialystok, Gigi Luk, Kathleen Peets, Sujin Yang
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 13, Nº 4, 2010, págs. 525-531
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados