Periodo de publicación recogido
|
|
|
Development of Fluency and Revision in L1 and L2 Writing in Swedish High School Years Eight and Nine
Eva Lindgren, Krystyan Spelman Miller, Kirk P. H. Sullivan
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 156, 2008, págs. 133-152
The Psycholinguistic Dimension in Second Language Writing: Opportunities for Research and Pedagogy Using Computer Keystroke Logging.
Kristyan Spelman Miller, Eva Lindgren, Kirk P. H. Sullivan
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 42, Nº. 3, 2008, págs. 433-454
Development of fluency in first and foreign language writing
Eva Lindgren, Kirk Sullivan, Kristyan Spelman Miller
Learning to Write Effectively: current Trends in European Research / coord. por Mark Torrance, Denis Alamargot, Montserrat Castelló Badia, Franck Ganier, Otto Kruse, Anne Mangan, Liliana Tolchinsky Landsmann, Luuk van Waes, 2012, ISBN 978-17-80-52929-5, págs. 273-274
Developing writing through observation of writing processes using keystroke logging
Eva Lindgren, Kirk P. H. Sullivan
Learning to Write Effectively: current Trends in European Research / coord. por Mark Torrance, Denis Alamargot, Montserrat Castelló Badia, Franck Ganier, Otto Kruse, Anne Mangan, Liliana Tolchinsky Landsmann, Luuk van Waes, 2012, ISBN 978-17-80-52929-5, págs. 403-404
Supporting Reflective Learning with Computer Keystroke Logging
Eva Lindgren, Marie Stevenson, Kirk P. H. Sullivan
Handbook of Research on Computer-Enhanced Language Acquisition and Learning / coord. por Fenghui Zhang, Sarah B. Barber, 2008, ISBN 9781599048956, pág. 11
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados