InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Negative evidence in language classroom activities: a study of its availability and accessibility to language learners
Teresa Pica, Gay N. Washburn
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 141-142, 2003, págs. 301-344
Interaction among proficient learners: are input, feedback and output needs addressed in a foreign language context?
María del Pilar García Mayo, Teresa Pica
Studia linguistica: A journal of general linguistics, ISSN 0039-3193, Vol. 54, Nº 2, 2000, págs. 272-279
The Role of Input and Interaction in Second Language Acquisition
Alison Mackey, Susan M. Gass, Teresa Pica
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 82, Nº 3, 1998, págs. 299-307
Second language teaching and research relationships:: a North American view
Teresa Pica
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 1, Nº. 1, 1997, págs. 48-72
The language learner's environment as a resource for linguistic input?: a review of theory and research
Teresa Pica
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 105-106, 1994, págs. 69-116
Morpheme data analysis in second language acquisition research: renewing an old debate and raising new issues
Teresa Pica
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 79-80, 1988, págs. 77-112
Making input comprehensible: do interactional modifications help?
Teresa Pica, Catherine Doughty, Richard Young
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 72, 1986, págs. 1-25
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados