InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Study Habits and Attainment in Undergraduate Mathematics: A Social Network Analysis
Lara Alcock, Paul Hernandez-Martinez, Arun Godwin Patel, David Sirl
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 51, Nº 1, 2020, págs. 26-49
The instructor experience of fully online tertiary mathematics: a challenge and an opportunity
Sven Trenholm, Lara Alcock, Carol L. Robinson
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 47, Nº 2, 2016, págs. 147-161
Sven Trenholm, Lara Alcock, Carol Robinson
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 46, Nº. 8, 2015, págs. 1197-1221
Investigating and Improving Undergraduate Proof Comprehension
Lara Alcock, Mark Hodds, Somali Roy, Matthew Inglis
Notices of the American Mathematical Society, ISSN 0002-9920, Vol. 62, Nº. 7, 2015, págs. 741-752
Self-explanation training improves proof comprehension
Mark Hodds, Lara Alcock, Matthew Inglis
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 45, Nº 1, 2014, págs. 62-101
Expert and Novice Approaches to Reading Mathematical Proofs
Matthew Inglis, Lara Alcock
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 43, Nº 4, 2012
Using Rasch analysis to identify uncharacteristic responses to undergraduate assessments
Antony Edwards, Lara Alcock
Teaching mathematics and its applications, ISSN 0268-3679, Vol. 29, Nº. 4, 2010, págs. 165-175
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados