InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Navigating COVID-19 linguistic landscapes in Vancouver’s North Shore: official signs, grassroots literacy artefacts, monolingualism, and discursive convergence
Steve Marshall
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 20, Nº. 2, 2023, págs. 189-213
Le portrait de langues pour « marcher » et s’approprier la mobilité ?: Feuilletés expérientiels d’étudiantes à l’université dans l’ouest du Canada
Danièle Moore, Steve Marshall, Mariko Himeta
Français dans le monde. Recherches et applications, ISSN 0994-6632, Nº. 68, 2020 (Ejemplar dedicado a: Mobilités contemporaines et médiations didactiques), págs. 22-34
Engaging with linguistic landscaping in Vancouver’s Chinatown: a pedagogical tool for teaching and learning about multilingualism
Jing Li, Steve Marshall
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 8, 2020, págs. 925-941
Plurilingualism amid the panoply of lingualisms: addressing critiques and misconceptions in education
Steve Marshall, Danièle Moore
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 15, Nº. 1, 2018, págs. 19-34
Steve Marshall, Ghizlane Laghzaoui
Français dans le monde. Recherches et applications, ISSN 0994-6632, Nº. 51, 2012 (Ejemplar dedicado a: Didactiques de l’écrit et nouvelles pratiques d’écriture), págs. 76-91
Multilingualism and English language usage in ‘weird’ and ‘funny’ times: a case study of transnational youth in Vancouver
Ena Lee, Steve Marshall
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 9, Nº. 1, 2012, págs. 65-82
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados