Periodo de publicación recogido
|
|
|
José Luis Ramírez Romero, Peter Sayer
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 24, Nº. 1, 2016
The teaching of English in public primary schools in Mexico: More heat than light?
José Luis Ramírez Romero, Peter Sayer
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 24, Nº. 1, 2016
Translanguaging, TexMex, and Bilingual Pedagogy: Emergent Bilinguals Learning Through the Vernacular
Peter Sayer
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 47, Nº. 1, 2013, págs. 63-88
The application of Gestalt to organizational interventions in universities
Bob Matthews, Peter Sayer
International journal for Academic Development, ISSN 1360-144X, Vol. 4, Nº 2, 1999, págs. 134-141
Creating an Environment for Peer Learning — The Bradford Experience of Course Rep Training
Bob Matthews, Peter Sayer, Graham Dietz, Nin Uppal
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 33, Nº 3, 1996, págs. 171-177
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados