Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Achievement goals in adult learners: Evidence from distance education
Richard Remedios, John T. E. Richardson
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2013, págs. 664-685
Field independence: Reviewing the evidence
Carol Evans, John T. E. Richardson, Michael Waring
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2013, págs. 210-224
The use of digital technologies across the adult life span in distance education.
Anne Jelfs, John T. E. Richardson
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 2, 2013, págs. 338-351
Face-to-face versus online tuition: Preference, performance and pass rates in white and ethnic minority students.
John T. E. Richardson
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 43, Nº. 1, 2012, págs. 17-27
John T. E. Richardson
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2010, págs. 535-556
Conceptions of learning, approaches to studying and personal development in UK higher education.
Robert Edmunds, John T. E. Richardson
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2009, págs. 295-309
The impact of computer-mediated interaction on distance learning.
Stephen J. Godwin, Mary S. Thorpe, John T. E. Richardson
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 39, Nº. 1, 2008, págs. 52-70
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados