InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Varieties of Chinese as heritage languages: a research synthesis
Yizhe Jiang, Francis J. Troyan
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 27, Nº. 1, 2024, págs. 131-143
Removing Barriers to WL Teacher Certification: A Closer Look at edTPA Ratings
Francis J. Troyan, Peter Swanson, Victoria Russell
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 106, Nº 4, 2023, págs. 657-675
Xinyue Lu, Francis J. Troyan
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 55, Nº. 3, 2022, págs. 684-703
Enacting culturally sustaining immersion pedagogy through SFL and translanguaging design
Francis J. Troyan, Ahmed Bramli, Nicole King
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 54, Nº. 3, 2021, págs. 567-588
A case for a functional linguistic knowledge base in world language teacher education
Francis J. Troyan, Sabrina F. Sembiante, Nicole King
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 52, Nº. 3, 2019, págs. 644-669
Francis J. Troyan, Laurent Cammarata, Jason Martel
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 50, Nº. 2, 2017, págs. 458-476
Learning to Mean in Spanish Writing: A Case Study of a Genre-Based Pedagogy for Standards-Based Writing Instruction
Francis J. Troyan
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 49, Nº. 2, 2016, págs. 317-335
The functions of reflection in high-stakes assessment of world language teacher candidates
Francis J. Troyan, Carolyn Shemwell Kaplan
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 48, Nº. 3, 2015, págs. 372-393
Kristin J. Davin, Francis J. Troyan
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 48, Nº. 1, 2015, págs. 124-142
Francis J. Troyan
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 47, Nº. 1, 2014, págs. 5-24
Exploring a practice-based approach to foreign language teacher preparation
Francis J. Troyan, Kristen Davin, Richard Donato
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 69, Nº. 2, 2013, págs. 154-180
A descriptive and co-constructive approach to integrated performance assessment feedback
Bonnie Adair-Hauck, Francis J. Troyan
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 46, Nº. 1, 2013, págs. 23-44
Standards for foreign language learning: defining the constructs and researching learner outcomes
Francis J. Troyan
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 45, Nº. Extra 1, 2012, págs. 118-140
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados