InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
EFL teachers’ perceptions of the challenges of technology-based professional development
Guanbing Zhou, Zohreh Eslami
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. Extra 9, 2023 (Ejemplar dedicado a: New Trends and Practices in Teacher Professional Development in EFL/ESL Contexts), págs. 65-80
A critique of Taiwan’s bilingual education policy through a ROAD-MAPPING of teacher experiences
Keith M. Graham, W. Y. Pan, Zohreh Eslami
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 22, Nº. 5, 2021, págs. 516-534
CLIL as a balance for female–male differences?: The effect of CLIL on student writing outcomes
Keith M. Graham, Haemin Kim, Yunkyeong Choi, Zohreh Eslami
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 9, Nº. 2, 2021, págs. 310-335
The relationship between bilingual experience and the development of morphological and morpho-syntactic awareness: a cross-linguistic study of classroom discourse
Zohreh Eslami
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 24, Nº. 4, 2015, págs. 332-354
Does Synchronous Coputer- Mediated Communication improve EFL learners' oral proficiency?
Reza Norouzian, Zohreh Eslami
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 22, No. 3, 2013, págs. 40-42
Effect of language proficiency and degree of formal training in simultaneous interpreting on working memory and interpreting performance: Evidence from Mandarin–English speakers
Yeh-Zu Tzou, Zohreh Eslami, Hsin-Chin Chen, Jyotsna Vaid
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 16, Nº. 2, 2012 (Ejemplar dedicado a: Cognitive processes in simultaneous interpreters), págs. 213-227
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados