InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Exploring chemical equilibrium with poker chips: a general chemistry laboratory exercise
Thomas H. Bindel
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 89, Nº 6, 2012, págs. 759-762
Understanding Chemical Equilibrium Using Entropy Analysis:: The Relationship Between ΔStot(syso) and the Equilibrium Constant
Thomas H. Bindel
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 87, Nº 7 (July), 2010, págs. 694-699
Exploring Solid-State Structure and Physical Properties: A Molecular and Crystal Model Exercise.
Thomas H. Bindel
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 85, Nº 6, 2008, págs. 822-824
Thomas H. Bindel
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 84, Nº 3, 2007, págs. 449-452
Crystal Models Made from Clear Plastic Boxes and Their Use in Determining Avogadro's Number
Thomas H. Bindel
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 79, Nº 4, 2002, pág. 468
Understanding Electrochemical Thermodynamics through Entropy Analysis
Thomas H. Bindel
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 77, Nº 8 (August), 2000, págs. 1031-1031
Lightstick Magic:: Determination of the Activation Energy with PSL
Thomas H. Bindel
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 73, Nº 4 (April), 1996, págs. 356-358
The Ropes:: Molecular Polarity Activity
Thomas H. Bindel, Timothy Smiley
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 71, Nº 11 (November), 1994, págs. 945-945
A Salty Experience in Experimental Design
Thomas H. Bindel, Charles Mueldener, Timothy Smiley
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 71, Nº 9 (September), 1994, págs. 792-792
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados