Periodo de publicación recogido
|
|
|
Cultivating a Sense of Belonging and Promoting Sports Fans' Travel Intentions: Evidence From an Emerging Economy Market
Norman Peng, Annie Chen, Bradley R. Barnes, Stella Kladou
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 27, Nº. 3, 2022, págs. 285-297
Goal orientation effects on behavior and performance: evidence from international sales agents in the Middle East
Ronika Chakrabarti, Bradley R. Barnes, Pierre Berthon, Leyland Pitt, Lien L. Monkhouse
The International Journal of Human Resource Management, ISSN-e 1466-4399, Vol. 25, Nº. 2, 2014 (Ejemplar dedicado a: HRM in the Middle East: Towards a Greater Understanding), págs. 317-340
Analyzing service quality: The case of post-graduate Chinese students
Bradley R. Barnes
Quality control and applied statistics, ISSN 0033-5207, Vol. 53, Nº. 1, 2008, págs. 85-86
Comparing Service Quality among EU and International Postgraduate Management Students
Bradley R. Barnes
The international journal of management education, ISSN 1472-8117, Vol. 6, Nº 1, 2007, págs. 15-25
Relationship marketing needs total quality management
D. S. MORRIS, Bradley R. Barnes, JAMES E. LYNCH
Total quality management, ISSN 0954-4127, Vol. 10, Nº 4, 1999, págs. 659-665
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados