Periodo de publicación recogido
|
|
|
The strategic role of exchange promotions
Preyas S. Desai, Devavrat Purohit, Bo Zhou
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 35, Nº 1, 2016, págs. 93-112
Turn-and-earn incentives with a product line
Dinah A. Cohen-Vernik, Devavrat Purohit
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 60, Nº. 2, 2014, págs. 400-414
Devavrat Purohit, Joydeep Srivastava
Advances in consumer research, ISSN 0098-9258, Vol. 29, Nº. 1, 2002, págs. 329-330
Dual distribution channels: The competition between rental agencies and dealers
Devavrat Purohit
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 16, Nº 3, 1997, págs. 228-245
Rentals, sales, and buybacks: Managing secondary distribution channels
Devavrat Purohit, Richard Staelin
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Nº 3, 1994, págs. 325-338
WHAT SHOULD YOU DO WHEN YOUR COMPETITORS SEND IN THE CLONES?
Devavrat Purohit
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 13, Nº 4, 1994, págs. 392-411
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados