Periodo de publicación recogido
|
|
|
Perspective mistaking:: Accurately understanding the mind of another requires getting perspective, not taking perspective.
Tal Eyal, Mary Steffel, Nicholas Epley
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 114, Nº. 4, 2018, págs. 547-571
Ethically Deployed Defaults: Transparency and Consumer Protection Through Disclosure and Preference Articulation.
Mary Steffel, Elanor F. Williams, Ruth Pogacar
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Vol. 53, Nº 5, 2016, págs. 865-880
Overindividuation in gift giving: : shopping for multiple recipients leads givers to choose unique but less preferred gifts
Mary Steffel, Robyn A. Le Boeuf
Journal of Consumer Research, ISSN-e 1537-5277, Vol. 40, Nº. 6, 2014, págs. 1167-1180
Double standards in the use of enhancing products by self and others
Elanor F. Williams, Mary Steffel
Journal of Consumer Research, ISSN-e 1537-5277, Vol. 41, Nº. 2, 2014, págs. 506-525
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados