Periodo de publicación recogido
|
|
|
Does Bad Medical News Reduce Preferences for Generic Drugs?
Manuel Hermosilla, Andrew T. Ching
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 88, Nº 1, 2024, págs. 160-178
The effects of publicity on demand: : The case of anti-cholesterol drugs
Andrew T. Ching, Robert Clark, Ignatius Horstmann, Hyunwoo Lim
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 35, Nº 1, 2016, págs. 158-181
Quantifying the impacts of limited supply: : The case of nursing homes
Andrew T. Ching, Fumiko Hayashi, Hui Wang
International economic review, ISSN-e 1468-2354, Vol. 56, Nº. 4, 2015, págs. 1291-1322
Dynamics of consumer adoption of financial innovation: : the case of ATM cards
Botao Yang, Andrew T. Ching
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 60, Nº. 4, 2014, págs. 903-922
Invited paper-learning models: : An assessment of progress, challenges, and new developments
Andrew T. Ching, Tülin Erdem, Michael P. Keane
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 32, Nº 6, 2013, págs. 913-938
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados