Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Teacher and learner well-being in collaborative classroom research
Annamaria Pinter
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 78, Nº 2, 2024, págs. 160-168
Reflections on teaching young learners
Annamaria Pinter
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 24, No. 1, 2015, págs. 4-6
Child participant roles in applied linguistics research
Annamaria Pinter
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 35, Nº 2, 2014, págs. 168-183
Annamaria Pinter
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 67, Nº 4, 2013, págs. 484-487
Some benefits of peer–peer interaction: 10-year-old children practising with a communication task
Annamaria Pinter
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 11, Nº. 2, 2007, págs. 189-207
A Questionnaire Study of Iranian Children's Understanding of Intercultural Issues
Annamaria Pinter, Samaneh Zandian
Learning Foreign Languages in Primary School: Research Insights / coord. por María del Pilar García Mayo, 2017, ISBN 9781783098095, págs. 223-248
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados