Periodo de publicación recogido
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The reflexive turn in key account management: : Beyond formal and post-bureaucratic prescriptions
Markus Vanharanta, Alan J.P. Gilchrist, Andrew D. Pressey, Peter. Lenney
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 48, Nº. 11-12, 2014, págs. 2071-2104
Caught in the Web? Addictive behavior in cyberspace and the role of goal-orientation
Stuart J. Barnes, Andrew D. Pressey
Technological Forecasting and Social Change, ISSN-e 1873-5509, Vol. 86, Nº. 1, 2014, págs. 93-109
How do I trust thee? Let me count the ways: Combinations of trust in buyer-seller relationships, the links to motives for formation, drivers, outcomes and temporal relationships
Brian P. Mathews, Andrew D. Pressey
VI Forum Internacional sobre Las Ciencias, las Técnicas y el Arte Aplicadas al Marketing: Academia y Profesión: Ponencias académicas: Madrid, 27-28 de noviembre de 2003 / Enrique Ortega Martínez (ed. lit.), Ladislao González Ruiz (ed. lit.), Enrique Pérez del Campo (ed. lit.), 2003, ISBN 8493123439, págs. 83-102
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