Segmenting information and communication technology usage: the case of salespeople in a canadian telecommunication firm
págs. 5-14
págs. 15-40
págs. 41-54
págs. 55-70
págs. 71-82
How do I trust thee? Let me count the ways: Combinations of trust in buyer-seller relationships, the links to motives for formation, drivers, outcomes and temporal relationships
págs. 83-102
págs. 103-134
págs. 135-150
págs. 151-170
El marketing en las empresas de servicios: el caso de las cadenas hoteleras del TOP 5 mundial
págs. 171-192
págs. 193-216
págs. 217-238
Households' desires on home delivery: An empirical study on household reception of convenience goods
págs. 239-260
The impact of brand personality, origin and psychographics on youth response toward fashion clothing advertising: a brand equity measurement approach
págs. 261-284
págs. 285-308
Los aspectos determinantes de la calidad de un centro educativo como herramienta de gestión y diferenciación: diferentes percepciones por grupos de agentes implicados en el proceso de enseñanza-aprendizaje
págs. 309-323
págs. 323-344
págs. 345-364
Proliferación de etiquetas medioambientales: reputación y credibilidad versus certificación
págs. 365-388
págs. 389-412
págs. 413-432
Is micro-recovery the answer to customer complaints?: Anticipatory and intervention processes in service recovery
págs. 433-448
págs. 449-466
págs. 467-484
págs. 485-500
Estudio de la política de precios de las enseñas respecto de su marca de distribuidor
Carlos Boixareu Torres, Antonio J. Morales Siles, Enrique Rábago Alonso
págs. 501-520
Estrategias de crecimiento en el sector de la distribución comercial
Pedro Cuesta Valiño, Azucena Penelas Leguía, María del Mar Sarro Álvarez
págs. 521-544
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