InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Own-language use in teaching English to preschool children
Pawel Scheffler, Anna Domińska
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 72, Nº 4, 2018, págs. 374-383
Learners’ perceptions of grammar-translation as consciousness raising
Pawel Scheffler
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 22, Nº. 3, 2013, págs. 255-269
Theories pass.: Learners and Teachers Remain
Pawel Scheffler
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 33, Nº 5, 2012 (Ejemplar dedicado a: Poststructuralism and its Challenges for Applied Linguistics), págs. 603-607
Explicit grammar rules and L2 acquisition
Pawel Scheffler, Marcin Cinciala
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 65, Nº 1, 2011, págs. 13-23
Rule difficulty: teachers’ intuitions and learners’ performance
Pawel Scheffler
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 20, Nº. 3, 2011, págs. 221-237
Rule difficulty and the usefulness of instruction
Pawel Scheffler
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 63, Nº 1, 2009, págs. 5-12
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados