Periodo de publicación recogido
|
|
|
Vocabulary Development Through Peer Interactions in Early Childhood: A Case Study of an Emergent Bilingual Child in Preschool
Ersoy Erdemir, Janina Brutt-Griffler
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 3, 2022, págs. 834-865
Dual language programs: an exploration of bilingual students’ academic achievement, language proficiencies and engagement using a mixed methods approach
Janina Brutt-Griffler, Eunjee Jang
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 1, 2022, págs. 1-22
Comunicación multimodal en un entorno de educación inicial bilingüe: un análisis semiótico-social de la interacción
Wilder Yesid Escobar Alméciga, Janina Brutt-Griffler
Íkala, ISSN 0123-3432, Vol. 27, Nº. 1, 2022 (Ejemplar dedicado a: January-April issue), págs. 84-104
Language as a bridge to higher education: a large-scale empirical study of heritage language proficiency on language minority students’ academic success
Eunjee Jang, Janina Brutt-Griffler
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 40, Nº. 4, 2019, págs. 322-337
Janina Brutt-Griffler, Manka M. Varghese
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 7, Nº. 2-3, 2004, págs. 93-101
Revisiting the Colonial in the Postcolonial: Critical Praxis for Nonnative-English-Speaking Teachers in a TESOL Program.
Janina Brutt-Griffler, Samimy Keiko K.
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 33, Nº. 3, 1999, págs. 413-432
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados