InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Institutional theory, culture and value co-creation:: how do they stick together in donation?
Renata Klafke, André Torres Urdan, Simone Regina Didonet, Maik Arnold
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 18, Nº. 3, 2021, págs. 447-466
Engagement in social networks: a multi-method study in non-profits organizations
Renata Klafke, Paulo M. Gomes, Demétrio Mendonça Junior, Simone Regina Didonet, Ana M. Toaldo
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 18, Nº. 2, 2021, págs. 295-315
Market orientation and sources of knowledge to innovate in SMEs: a firm level study
Simone Regina Didonet, Guillermo Díaz, Ana Maria Machado Toaldo
Journal of Technology Management & Innovation, ISSN-e 0718-2724, Vol. 11, Nº. 3, 2016, págs. 1-10
Supply Chain Management Practices as a Support to Innovation in SMEs
Simone Regina Didonet, Guillermo Díaz
Journal of Technology Management & Innovation, ISSN-e 0718-2724, Vol. 7, Nº. 3, 2012, págs. 91-109
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados