Periodo de publicación recogido
|
|
|
Stephen W. Wright
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 87, Nº 10 (October), 2010, págs. 1064-1069
Stephen W. Wright
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 86, Nº 10 (October), 2009, págs. 1137-1137
Career Profile: Medicinal Chemist.
Stephen W. Wright
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 84, Nº 10, 2007, págs. 1579-1580
A Clock Reaction Sympathetic Ink from Consumer Chemicals
Matthew A. Rice, Stephen W. Wright, Marsha R. Folger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 83, Nº 10, 2006, págs. 1473-1475
The Oxidation of Iron in a Gel Using Consumer Chemicals
Ed Vitz, Marsha R. Folger, Stephen W. Wright, Frederick C. Sauls, Diana Krone, Ryan P. Quinn
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 82, Nº 11, 2005, págs. 1633-1635
A Salicylate Sympathetic Ink from Consumer Chemicals
Stephen W. Wright
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 82, Nº 4, 2005, págs. 542-544
A Method for Generating Oxygen from Consumer Chemicals
Bryan Showalter, Kyle Wagner, Bruce Mattson, Stephen W. Wright
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 80, Nº 10, 2003, págs. 1158-1160
Stephen W. Wright
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 79, Nº 1, 2002, pág. 41
Chemical demonstrations with consumer chemicals: The black and white reaction
Stephen W. Wright
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 79, Nº 1, 2002, pág. 44
An Improved Container for Solutions of Yellow Phosphorous
Stephen W. Wright
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 73, Nº 8 (August), 1996, págs. 818-818
Pyrotechnic reactions without oxygen
Stephen W. Wright, David Marx
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 71, Nº 3, 1994, págs. 251-252
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados