InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Group or Individual Sales Incentives? What Is Best for Brand-Managed Retail Sales Operations?
Wenshu Zhang, Jia Li, Subramanian Balachander
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 88, Nº 6, 2024, págs. 103-120
Volume, Volatility, and Public News Announcements
Tim Bollerslev, Jia Li, Yuan Xue
Review of economic studies, ISSN 0034-6527, Vol. 85, Nº 4, 2018, págs. 2005-2041
What happens when manufacturers perform the retailing functions?
Jia Li, Tat Y. Chan, Michael Lewis
Production and Operations Management, ISSN-e 1937-5956, Vol. 25, Nº. 8, 2016, págs. 1391-1403
On the same side of the faultline: : inclusion in the leader's subgroup and employee performance
Bertolt Meye, Meir Shemla, Jia Li, Jürgen Wegge
Journal of management studies, ISSN 0022-2380, Vol. 52, Nº 3, 2015, págs. 354-380
Learning from peers: : knowledge transfer and sales force productivity growth
Tat Y. Chan, Jia Li, Lamar Pierce
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 33, Nº 4, 2014, págs. 463-484
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados