Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Bilingual preschool children’s second-language vocabulary development: The role of first-language vocabulary skills and second-language talk input
Vibeke Grover Aukrust, Joshua F. Lawrence, Veslemoy Rydland
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 22, Nº. 2, 2018, págs. 234-250
Assessing Adolescents’ Communicative Self-Efficacy to Discuss Controversial Issues: Findings From a Randomized Study of the Word Generation Program
Alex R. Lin, Joshua F. Lawrence, Catherine E. Snow, Karen S. Taylor
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 44, Nº 3, 2016, págs. 316-343
Jin Kyoung Hwang, Joshua F. Lawrence, Elaine Mo, Catherine E. Snow
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 19, Nº. 3, 2015, págs. 314-332
Language proficiency, home-language status, and English vocabulary development: A longitudinal follow-up of the Word Generation program
Joshua F. Lawrence, Lauren Capotosto, Lee Branum-Martin, Clare White, Catherine E. Snow
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 15, Nº 3, 2012, págs. 437-451
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados