Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Class and Exam Modalities’ Impact on Student Exam Scores
Melissa A. St. Hilaire, Jimmy Franco
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 11, 2023, págs. 4510-4513
Service-Learning for a Multiple Learning Modality Environment
Kelly Dovi, Joseph Chiarelli, Jimmy Franco
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 6, 2021, págs. 2005-2011
Overcoming the Challenges of Remote Instruction: Using Mobile Technology to Promote Active Learning
Brandi L. Baldock, Anthony L. Fernandez, Jimmy Franco, Brian A. Provencher, Mark R. McCoy
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 3, 2021, págs. 833-842
Implementation of a 1–2–1 Curriculum and Its Effect on Organic Chemistry I
Brian A. Provencher, Jimmy Franco, Anthony L. Fernandez, Stephen Theberge, Brenda Zwickau
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 5, 2020, págs. 1303-1309
Using a Multitouch Book to Enhance the Student Experience in Organic Chemistry
Jimmy Franco, Brian A. Provencher
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 3, 2019, págs. 586-592
Fighting Tuberculosis in an Undergraduate Laboratory: Synthesizing, Evaluating and Analyzing Inhibitors
David Daniels, Charlotte A. Berkes, Arjan Nekoie, Jimmy Franco
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 92, Nº 5, 2015, págs. 928-931
Online Gaming for Understanding Folding, Interactions, and Structure
Jimmy Franco
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 89, Nº 12, 2012, págs. 1543-1546
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados