InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Engaging lower proficiency learners of Spanish in collaborative writing tasks
Caroline Payant, Derek Reagan
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 36, no. 2, 2023, págs. 643-671
The pertinence and feasibility of implementing a plurilingual approach in Quebec, Canada: the beliefs of pre-service ESL teachers
Zeina Maatouk, Caroline Payant
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 10, 2022, págs. 3685-3697
Exploring Multilingual Learners’ Writing Practices during an L2 and an L3 Individual Writing Task
Caroline Payant
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 76, Nº. 4, 2020, págs. 313-334
Impact of task modality on collaborative dialogue among plurilingual learners: a classroom-based study
Caroline Payant, Youjin Kim
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 22, Nº. 5, 2019, págs. 614-627
Caroline Payant, Andrea Mason
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 74, Nº. 4, 2018, págs. 603-626
Manipulating task implementation variables with incipient Spanish language learners: A classroom-based study
Caroline Payant, Derek Reagan
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 22, Nº. 2, 2018, págs. 169-188
You have full text access to this content language mediation in an L3 classroom: the role of task modalities and task types
Caroline Payant, Youjin Kim
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 48, Nº. 4, 2015, págs. 706-729
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados