InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Victoria Antoniadou
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 6, Nº. 2, 2013, págs. 1-10
An Interview with Ohio University Associate Professor of CALL Greg Kessler
Victoria Antoniadou
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 6, Nº. 2, 2013, págs. 99-108
Interview: New media, new communicative genres and inclusive technology-mediated L2 pedagogy : a conversation with Steve Thorne
Victoria Antoniadou
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 4, Nº. 4, 2011, págs. 99-109
Virtual collaboration, "perezhivanie" and teacher learning: a socio-cultural-historical perspective
Victoria Antoniadou
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 4, Nº. 3, 2011, págs. 53-70
Educational ethnography in blended learning environments
Victoria Antoniadou, Melinda Dooly
Qualitative approaches to research on plurilingual education / coord. por Emilee Moore, Melinda Dooly, 2017, ISBN 978-1-908416-47-6, págs. 237-292
Collecting, organizing and analyzing multimodal data sets: the contributions of CAQDAS
Victoria Antoniadou
Qualitative approaches to research on plurilingual education / coord. por Emilee Moore, Melinda Dooly, 2017, ISBN 978-1-908416-47-6, págs. 435-468
Victoria Antoniadou
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 4, Nº. 1, 2011, págs. 107-118
Es reseña de:
Cultural-Historical Perspectives on Teacher Education and Development: Learning Teaching
Viv Ellis, Anne Edwards, Peter Smagorinsky
London & New York : Routledge:Taylor & Francis Group, 2010
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados