InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
EMI teacher and student identities and linguistic practices: Tracing classroom tensions in a teacher development process
Joan Ploettner
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 7, Nº. 1, 2019, págs. 115-141
An interview with Yrjö Engeström and Annalisa Sannino on activity theory
Joan Ploettner, Eva Tresserras Casals
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 9, Nº. 4, 2016 (Ejemplar dedicado a: November/December 2016), págs. 87-98
Learning Opportunities Through a Student-generated assessment tool
Joan Ploettner
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 8, Nº. 4, 2015 (Ejemplar dedicado a: November/December 2015), págs. 62-81
Multimodality in English medium higher education
Joan Ploettner
Plurilingual Classroom Practices and Participation: Analysing Interaction in Local and Translocal Settings / coord. por Dolors Masats Viladoms, Lucila Nussbaum Capdevila, 2022, ISBN 978-1-003-16912-3, págs. 123-133
Book review: A beginner's guide to doing your education research project, by Mike Lambert (2012)
Joan Ploettner
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 5, Nº. 4, 2012, págs. 75-79
Es reseña de:
A Beginner's Guide to Doing Your Education Research Project
Mike Lambert
Sage Publications, 2012
Professional development and the interactional accomplishment of emi expertise
Joan Ploettner
Tesis doctoral dirigida por Emilee Moore (dir. tes.), Mandy Lee Deal (dir. tes.). Universitat Autònoma de Barcelona (2019).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados