InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Building a Higher Education Area in Central Asia: challenges and prospects
Ann Katherine Isaacs
Tuning journal for higher education, ISSN 2340-8170, Vol. 2, Nº. 1, 2014 (Ejemplar dedicado a: Policy and implementation: actions for curriculum reform), págs. 31-58
Knowledge and competences for a new world: Euopean Universities in the 21st century
Ann Katherine Isaacs, Maria Sticchi-Damiani
Cuadernos europeos de Deusto, ISSN 1130-8354, Nº 29, 2003, págs. 111-131
Ann Katherine Isaacs, Gudmundur Hálfdarson
Layers of power : societies and institutions in Europe / coord. por Saúl Martínez Bermejo, Darina Martykánová, Momir Samardzic, 2010, ISBN 978-88-8492-733-0
Andreas Gémes (ed. lit.), Siegfried Beer, Ann Katherine Isaacs, Lokk Reigo, Eero Medijainen
Layers of power : societies and institutions in Europe / coord. por Saúl Martínez Bermejo, Darina Martykánová, Momir Samardzic, 2010, ISBN 978-88-8492-733-0, págs. 187-230
Discrimination, tolerance and institutions in European history
Darina Martykánová, Florencia Peyrou, Joany Reboton, Frederik Pedersen, Ann Katherine Isaacs, Günther Lottes, Kieran German, Reigo Lokk, Helen Rohtmets
Discrimination and tolerance in historical perspective / Gudmundur Halfdanarson (ed. lit.), 2008, ISBN 9788884925589, págs. 41-76
Changing Layers of Jurisdiction. Northern and Central Italian States in the Late: Middle Ages and Early Modern Times
Ann Katherine Isaacs
Communities in European History: Representations, Jurisdictions , Conflicts / coord. por Juan Pan-Montojo, Frederik Pedersen, 2007, ISBN 8884924629, págs. 132-150
Twentieth Century Italian Historiography on the State in the Early Modern Period
Ann Katherine Isaacs
Public power in Europe studies in historical transformations / James S. Amelang (aut.), 2006, ISBN 38884923832, pág. 17
Guide de formulation des profils de formation: dont les compétences et les résultats d’apprentissage des programmes
Jenneke Lokhoff, Bas Wegewijs, Katja Durkin, Robert Wagenaar, Julia María González Ferreras, Ann Katherine Isaacs, Luigi Donà dalle Rose, Mary Gobbi
Universidad de Deusto = Deustuko Unibertsitatea, Servicio de Publicaciones = Argitalpen Zerbitzua, 2010. ISBN 978-84-9830-403-9
A Tuning guide to formulating degree programme profiles: including programme competences and programme learning outcomes
Jenneke Lokhoff, Bas Wegewijs, Katja Durkin, Robert Wagenaar, Julia María González Ferreras, Luigi Donà dalle Rose, Mary Gobbi, Ann Katherine Isaacs
Universidad de Deusto = Deustuko Unibertsitatea, Servicio de Publicaciones = Argitalpen Zerbitzua, 2010. ISBN 978-84-9830-375-9
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados