Periodo de publicación recogido
|
|
|
Mary Gobbi
Tuning journal for higher education, ISSN 2340-8170, Vol. 11, Nº. 1, 2023 (Ejemplar dedicado a: Educational Journeys in times of uncertainty: Weathering the storms), págs. 51-62
Mary Gobbi
Tuning journal for higher education, ISSN 2340-8170, Vol. 9, Nº. 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Resilience and responsiveness in challenging times), págs. 19-25
New realities, new challenges: future proofing? : Introduction
Mary Gobbi, Anca Greere
Tuning journal for higher education, ISSN 2340-8170, Vol. 9, Nº. 1, 2021 (Ejemplar dedicado a: New realities, new challenges: Future proofing?), págs. 19-26
Mary Gobbi
Tuning journal for higher education, ISSN 2340-8170, Vol. 7, Nº. 1, 2019 (Ejemplar dedicado a: Viewing Self: The impact of structural and personal critical reflection in a globalised world), págs. 13-15
Reflections on richness and complementarity in diversity: The Tuning Journal contribution to global education and scholarship
Mary Gobbi
Tuning journal for higher education, ISSN 2340-8170, Vol. 7, Nº. 1, 2019 (Ejemplar dedicado a: Viewing Self: The impact of structural and personal critical reflection in a globalised world), págs. 25-30
Using the Tuning Methodology to design the founding benchmark competences for a new academic professional field: the case of Advanced Rehabilitation Technologies
Ann Marie Hughes, Chris Freeman, Tom Banks, Hans Savelberg, Mary Gobbi
Tuning journal for higher education, ISSN 2340-8170, Vol. 3, Nº. 2, 2016 (Ejemplar dedicado a: Echoes from micro and macro Higher Education Reform processes), págs. 249-279
Desempleo y síndrome de Burnout
Mary Sandra Carlotto, Mary Gobbi
Revista de psicología (Santiago), ISSN-e 0719-0581, Vol. 10, Nº. 1, 2001, págs. 131-139
A Tuning guide to formulating degree programme profiles: including programme competences and programme learning outcomes
Jenneke Lokhoff, Bas Wegewijs, Katja Durkin, Robert Wagenaar, Julia María González Ferreras, Luigi Donà dalle Rose, Mary Gobbi, Ann Katherine Isaacs
Universidad de Deusto = Deustuko Unibertsitatea, Servicio de Publicaciones = Argitalpen Zerbitzua, 2010. ISBN 978-84-9830-375-9
Guide de formulation des profils de formation: dont les compétences et les résultats d’apprentissage des programmes
Jenneke Lokhoff, Bas Wegewijs, Katja Durkin, Robert Wagenaar, Julia María González Ferreras, Ann Katherine Isaacs, Luigi Donà dalle Rose, Mary Gobbi
Universidad de Deusto = Deustuko Unibertsitatea, Servicio de Publicaciones = Argitalpen Zerbitzua, 2010. ISBN 978-84-9830-403-9
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados