InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
English-medium education in internationalised universities: sketching a way forward: Introduction to the special issue
Patrick Studer, Ute Smit
European journal of language policy, ISSN 1757-6822, Vol. 13, Nº. 2, 2021, págs. 129-140
Everyday logic about English in applied linguistic research: A topos analysis of conference abstracts on English-medium education
Patrick Studer
European journal of language policy, ISSN 1757-6822, Vol. 13, Nº. 2, 2021, págs. 181-200
Review of Macaro (2018): English Medium Instruction
Patrick Studer
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 8, Nº. 2, 2020, págs. 285-288
Coping with English: students’ perceptions of their teachers’ linguistic competence in undergraduate science teaching
Patrick Studer
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Vol. 166, Nº. 2, 2015, págs. 183-201
Language planning in the European Union: A micro-level perspective
Patrick Studer, Felicia Kreiselmaier, Mi-Cha Flubacher
European journal of language policy, ISSN 1757-6822, Vol. 2, Nº. 2, 2010, págs. 251-270
Re-visiting English-medium instruction in the light of comprehensive internationalization: A case for sociocultural competence
Patrick Studer
Internationalization and Intercultural Competence in Higher Education: Quality and Innovation / coord. por Sarah Khan, Àngels Pinyana Garriga, Ángel Raluy Alonso; Lucrecia Keim Cubas (dir.), 2022, ISBN 978-84-19312-08-2, págs. 17-32
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados