InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Bringing critical discourse analysis into the classroom: a critical language awareness project on fairy tales for young school children
Evanthia Karagiannaki, Anastasia G. Stamou
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 27, Nº. 3, 2018, págs. 222-242
Young children talk about their popular cartoon and TV heroes' speech styles: media reception and language attitudes
Anastasia G. Stamou, Katerina Maroniti, Eleni Griva
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 24, Nº. 3, 2015, págs. 216-232
Representations of linguistic variation in children's books: register stylisation as a resource for (critical) language awareness
Anastasia G. Stamou
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 21, Nº. 4, 2012, págs. 313-329
“Cool children” and “super seniors” cross into youth language: Humorous constructions of youthfulness in Greek family sitcoms
Theodora P. Saltidou, Anastasia G. Stamou
The Dynamics of Interactional Humor: Creating and negotiating humor in everyday encounters / coord. por Villy Tsakona, Jan Chovanec, 2018, ISBN 978-90-272-0000-6, págs. 181-204
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados