InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The suitability of dual language education for diverse students: An overview of research in Canada and the United States
Fred Genesee, Kathryn Lindholm-Leary
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 9, Nº. 2, 2021, págs. 164-192
Bilingual and biliteracy skills in young Spanish-speaking low-SES children: impact of instructional language and primary language proficiency
Kathryn Lindholm-Leary
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 17, Nº. 2, 2014 (Ejemplar dedicado a: Immersion Education in the Early Years), págs. 144-159
Student outcomes in one-way, two-way, and indigenous language immersion education
Kathryn Lindholm-Leary, Fred Genesee
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 2, Nº. 2, 2014, págs. 165-180
Two case studies of content-based language education
Fred Genesee, Kathryn Lindholm-Leary
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 1, Nº. 1, 2013, págs. 3-33
Achievement and language proficiency of Latino students in dual language programmes: native English speakers, fluent English/previous ELLs, and current ELLs
Kathryn Lindholm-Leary, Ana M. Hernández
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 32, Nº. 6, 2011, págs. 531-545
Achievement in predominantly low SES/Hispanic dual language schools
Kathryn Lindholm-Leary, Nicholas C. Block
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 13, Nº. 1, 2010, págs. 43-60
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados