Periodo de publicación recogido
|
|
|
Qatari student writers’ metalinguistic understanding of transitions in L2 English written argument
Debra Myhill, Abdelhamid M. Ahmed, Esmaeel Abdollahzadeh, Lameya M. Rezk
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 33, Nº. 2, 2024, págs. 328-346
Thinking differently about grammar and metalinguistic understanding in writing
Debra Myhill, Annabel Mary Watson, Ruth Malka Charlotte Newman
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 13, Nº. 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Current Research on Grammar Teaching. Plural Perspectives)
Conceptualización de la competencia metalingüística en la escritura
Debra Myhill, Susan Jones
Culture and Education, Cultura y Educación, ISSN-e 1578-4118, ISSN 1135-6405, Vol. 27, Nº 4, 2015, págs. 852-867
Grammar as a resource for developing metalinguistic understanding about writing
Debra Myhill
Development of writing skills in children in diverse cultural contexts: contributions to teaching and learning / coord. por Alina Galvao Spinillo, Carmen Sotomayor, 2023, ISBN 9783031292859, págs. 43-64
Writing like a reader: developing metalinguistic understanding to support reading-writing connections
Debra Myhill, Helen Lines, Susan Jones
Reading-writing connections towards integrative literacy science / Rui Alexandre Alves (ed. lit.), Teresa Limpo (ed. lit.), R. Malatesha Joshi (ed. lit.), 2020, ISBN 9783030388102, págs. 107-122
Jimmy Van Rijt: Understanding grammar the impact of linguistic metaconcepts on l1 grammar education
Debra Myhill
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 44, Nº 1, 2023, págs. 169-171
Es reseña de:
Understanding grammar the impact of linguistic metaconcepts on L1 grammar education
Jimmy Van Rijt
Nijmegen : Radboud University, 2020
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados