InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Science practical work in a COVID-19 world: Are teacher demonstrations, videos and textbooks effective replacements for hands-on practical activities?
Alistair M. Moore, Peter Fairhurst, Catarina Correia, Chris Harrison, Judith Bennett
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 102, Nº. 378, 2020 (Ejemplar dedicado a: The role and relevance of science in addressing global concerns), págs. 7-12
Bringing inquiry into the classroom: Teacher perspectives and experiences
Catarina Correia
Education in science, ISSN 0013-1377, Nº. 269, 2017 (Ejemplar dedicado a: Teachers, Technicians and Practical Work), págs. 24-25
Research at the ASE Annual Conference 2017
Shirley Simon, Catarina Correia, Chris Harrison
Education in science, ISSN 0013-1377, Nº. 267, 2017 (Ejemplar dedicado a: Annual Conference 2017), págs. 26-27
Annual Conference 2016: A spotlight on action research: the Research Specialist Group
Deb McGregor, Catarina Correia, Fiona Woodhouse, Shirley Simon
Education in science, ISSN 0013-1377, Nº. 263, 2016 (Ejemplar dedicado a: Takeaway Annual Conference: ideas and information), págs. 19-19
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados