Periodo de publicación recogido
|
|
|
Science practical work in a COVID-19 world: Are teacher demonstrations, videos and textbooks effective replacements for hands-on practical activities?
Alistair M. Moore, Peter Fairhurst, Catarina Correia, Chris Harrison, Judith Bennett
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 102, Nº. 378, 2020 (Ejemplar dedicado a: The role and relevance of science in addressing global concerns), págs. 7-12
How do you develop research-informed practice?
Alastair Gittner, Chris Harrison
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 100, Nº. 373, 2019, págs. 60-68
Celebration of Assessment for Learning: 20 years inside the black box
Chris Harrison, Paul Black, Paul Spenceley, Jason Harding, Bianca Brunelli, Sofia de Castro, Lucy Wood
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 101, Nº. 375, 2019 (Ejemplar dedicado a: The Periodic Table part 2 / coord. por Geoff Auty, Michael Hal Sosabowski), págs. 6-9
How can research support learning in science?
Alastair Gittner, Chris Harrison
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 101, Nº. 374, 2019 (Ejemplar dedicado a: The Periodic Table), págs. 81-85
News from the world of research
Chris Harrison (comp.)
Education in science, ISSN 0013-1377, Nº. 270, 2017, págs. 20-20
Assessing experimental science in 11-18 education...: New research directions
Chris Harrison
Education in science, ISSN 0013-1377, Nº. 269, 2017 (Ejemplar dedicado a: Teachers, Technicians and Practical Work), págs. 13-13
Research at the ASE Annual Conference 2017
Shirley Simon, Catarina Correia, Chris Harrison
Education in science, ISSN 0013-1377, Nº. 267, 2017 (Ejemplar dedicado a: Annual Conference 2017), págs. 26-27
Bringing inquiry into the classroom through Action Research
Chris Harrison
Education in science, ISSN 0013-1377, Nº. 266, 2016, págs. 30-31
Fostering classroom assessment in science: The importance of transitions
Chris Harrison
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 98, Nº. 362, 2016 (Ejemplar dedicado a: Science during primary-secondary transition / coord. por Sue Collins, Michael J. Reiss), págs. 66-73
Reviewing recent research on assessment
Chris Harrison
Education in science, ISSN 0013-1377, Nº. 246, 2012, págs. 30-31
Student self-assessment in the classroom
Bronwen Cowie, Chris Harrison
Handbook of Human and Social Conditions in Assessment, 2016, ISBN 978-1-138-81155-3, págs. 319-334
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados